Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Pedro Martinho: Większość "pseudofranczyz" zniknie z rynku

Handel tradycyjny w przyszłości będzie bardziej zróżnicowany, niż dziś. Obok siebie będą działać dobre supermarkety, wygodne sklepy convenience, fachowe placówki specjalistyczne itd. Detaliści w większym stopniu skoncentrują się na sprzedaży, a nie na zakupach, zaś hurtownicy będą stanowić dla nich logistykę i centralę, tj. marketing, IT, finanse itd. - ocenia przyszłość handlu tradycyjnego w rozmowie z "Wiadomościami Handlowymi" Pedro Martinho, członek zarządu Grupy Eurocash.
Reklama

Zdaniem Martinho, "większość pseudofranczyz" zostanie w przyszłości zmarginalizowana, ponieważ nie będą one dostarczać tego, czego oczekuje detalista i konsument. Członek zarządu Eurocash jest przekonany o tym, że spośród kilku dobrze zorganizowanych sieci, opartych o silne marki, z ugruntowaną tożsamością i wartościami, które do wyboru będą mieć właściciele sklepów, większość współpracować będzie właśnie z Grupą Eurocash. Martinho uważa też, że franczyzobiorcy prowadzić będą po kilka sklepów i będą znaczącymi oraz szanowanymi przedsiębiorcami w swoich miejscowościach.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (3)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.