PGS na X FRSiH: Produkty marki własnej O! mają już 5-proc. udział w obrotach sieci

– W obecnej fazie rynku nie ma miejsca na produkty, które nie mają w sobie czynnikach jakościowego. Ujawniamy na opakowaniach nazwę producenta, który dostarcza na nasze półki markę własną – dodał Przemysław Gaszewski.
Marka własna O!, która zadebiutowała na początku czerwca na półkach sklepów w całej Polsce, ma pomóc zdobyć Polskiej Grupie Supermarketów przewagę konkurencyjną.
- Powstanie naszej marki wiązało się z długimi badaniami, testami jakościowymi od czerwca 2016 roku, i w końcu wyborem trafnej nazwy – dziś funkcjonującej jako widoczny i zapamiętywalny element asortymentu każdego sklepu - informuje spółka.
Jak pokazują badnia, percepcja marek własnych jest bardzo dobra. 72 proc. badanych uważa, że opłaca się je kupować i są tanie. 62 proc. uważa, że ich skład i smak jest podobny do produktów markowych. 66 proc. uważa, że stają się coraz lepsze. Dla 59 proc. badanych istotne jest, że są produkowane przez znanych producentów. 53 proc. uważa, że są to produkty tak dobre jak markowe, a 43 proc. postrzega je jako produkty wysokiej jakości. Jednak 27 proc. pytanych uważa, że ich opakowania są atrakcyjne.