Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

PGS wprowadza rożki lodowe w marce O!, chce konkurować cenowo w tym segmencie

Polska Grupa Supermarketów uzupełnia ofertę spożywczą marki własnej „O! Dobre. Pewne. Twoje” o lody w postaci rożków. Pierwsze partie już w maju trafiły m.in. do sklepów Top Market i będą konkurować cenowo na perspektywicznym rynku.
Reklama

Jak wskazują dane Euromonitor International, rynek lodów w Polsce w bieżącym roku będzie wart około 1,8 miliarda złotych. Wg Eurostatu w 2016 roku wyprodukowano w Polsce około 264 miliony litrów lodów, co dało nam piątą pozycję wśród producentów w całej Unii Europejskiej. Z kolei wskaźniki spożycia lodów przez Polaków w ostatnich latach (w zależności od szacunków od 4 do 6 litrów na osobę rocznie) w kontekście innych europejskich rynków mówią o dużej perspektywie rozwojowej.

- W związku ze zbliżającym się okresem letnim przygotowaliśmy dla naszych klientów ofertę rożków, które umilą nadchodzące gorące dni. Dzięki bliskiej współpracy z polskimi producentami udało nam się osiągnąć doskonałą jakość oraz bardzo konkurencyjne ceny – mówi Przemysław Gaszewski, dyrektor handlowy Polskiej Grupy Supermarketów.

Lody marki O! Dobre. Pewne. Tanie. to klasyczne rożki w wafelku w trzech różnych smakach – waniliowym, truskawkowym oraz czekoladowym. Jak zapewnia Grupa, jest to najlepsza oferta cenowa w tym segmencie.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum