PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Piekarnie Czubak powiększą sieć o trzy nowe sklepy

Autor: dlahandlu.pl 8 listopada 2010 10:35

Tyle nowych placówek ma ruszyć w Warszawie. - Pracujemy aktualnie nad odpowiednimi lokalizacjami. Interesują nas głównie punkty przesiadkowe - mówi w rozmowie z portalem dla handlu.pl Małgorzata Mianowicz, kierownik działu sprzedaży.

- Największe obroty osiągamy właśnie w sklepach zlokalizowanych przy węzłach komunikacyjnych. Klienci przechodzący, przesiadkowi są w tym przypadku naszym targetem. Mamy również sklepy osiedlowe. By zachęcić klientów próbujemy w nich nowych rozwiązań, takich jak mini kawiarenka w sklepie. Na razie testujemy ten projekt - dodaje Małgorzta Mianowicz.

Zapytana, czy sieć planuje rozwijać się na drodze franczyzy, odpowiada, że na razie strategia rozwoju firmy nie przewiduje takiego kroku. - Mamy
aktualnie 19 sklepów firmowych oraz placówki patronackie. Swoje wyroby dostarczamy ponadto do 150 punktów (sklepy, restauracje, szkoły). Nie planujemy też rozwoju sieci poza granicami Warszawy - podsumowuje nasza rozmówczyni.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7760

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.