Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Pieluszki to atrakcyjny towar również dla tradycyjnych sklepów

Produkty dla dzieci w sklepie to nie tylko słodycze. Ważnym asortymentem mogą być kosmetyki i pieluchy.
Reklama
Najmłodsze dzieci są ważną grupą „klientów" sklepów, które mają stoisko kierowane do nich. W jednym z takich sklepów działających w Milanówku spora część przychodów pochodzi ze sprzedaży pieluch.
- Wprowadzenie pieluch jednorazowych do sklepu było dla mnie trudną decyzją. Wydało mi się, że nikt ich nie kupi, bo w centrach handlowych ceny promocyjne są zdecydowanie niższe. Jednak okazało się, że tak nie jest. Nie jest łatwo dokładnie przewidzieć zużycie pieluch. Kiedy się skończą nie ma czasu na wyprawę do supermarketu. Potrzebne są natychmiast. Klienci są w stanie zapłacić 2 złote więcej za paczkę, co oszczędzi im długotrwałej wycieczki - przekonuje współwłaścicielka osiedlowego sklepu z Milanówka.
W sklepie dostępne są wszystkie najpopularniejsze marki pieluch jednorazowych. Z racji wielości rozmiarów jest na nie przeznaczony osobny regał. Na półkach pieluchy stoją rozmiarami, nie markami.
- Według mnie najważniejsza jest wygoda kupujących i czas zakupów. Szukając pieluch kupujący widzi kilka marek kierowanych do dzieci w podobnym wieku. Wystarczy, że porówna ceny. Kupujący wybierają jak największe opakowania. Zapewne kierują się ceną, która wtedy jest najniższa za sztukę - twierdzi sprzedawczyni.
W pobliżu pieluch znajdują się inne produkty kierowane do najmłodszych. Są to mokre chusteczki oraz kosmetyki: kremy, oliwki, szampony.
Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum