PARTNER PORTALU

Pod koniec 2011 roku PMB chce mieć 200 sklepów U Rzeźnika

Autor: Gazeta Wyborcza/dlahandlu.pl 27 października 2010 09:12

Władze mięsnej spółki PMB Białystok prowadzą zaawansowane rozmowy na temat ekspansji produktów na rynki azjatyckie. Poza tym firma pracuje nad nową serią produktów Premium o nowym smaku - informuje Gazeta Wyborcza.

W tym roku sieć sklepów mięsnych u Rzeźnika otworzy w granicach 20-25 nowych placówek. Szybciej przybywa sklepów franczyzowych.

Najbardziej sieć rozwija się na Podlasiu oraz Warmii i Mazurach. Pozostałe regiony, w których firm poszukuje franczyzobiorców, to Lubelszczyzna, Podkarpacie, Śląsk i Pomorze.

Sklepy U Rzeżnika rowijają się zarówno jako stoiska działające w obrębie supermarketu, galerii handlowej, które sieć na własny koszt aranżuje i wyposaża. Własny lokal pod sklep U Rzeźnika musi mieć co najmniej 50 mkw. powierzchni. Producentem mięsa i wędlin oraz zarządcą sklepów jest spółka PMB S.A.

Na koniec przyszłego roku PMB Białystok chce mieć w sieci 200 sklepów z logo U Rzeźnika.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9902
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.