Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Pod szyldem Organic ma powstać 100 sklepów w ciągu 5 lat

Nowy model sklepu convenience pod marką Organic Zielone Oko to bardzo zaawansowany koncept, skierowany do świadomego klienta. Dlatego brand będziemy rozwijać w dużych miastach a dokładnie - w pobliżu centrów biurowych - powiedział Sławomir Chłoń, prezes Organic Farma Zdrowia na VII Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2014.
Reklama
Pierwszy sklep pod marką Organic Zielone Oko działa od 10 września w Warszawie. - Jak dotąd notujemy same pozytywne komentarze od strony klientów. Słyszymy, że to jest właśnie sklep, jakiego oczekiwali. Oznacza to, że badania rynku poprzedzające uruchomienie nowej marki nie poszły na marne - podkreślił Sławomir Chłoń.

Na sukces nowego typu sklepu mają złożyć się trzy elementy: sprzedaż produktów ekologicznych, bistro, oraz mini piekarnia. - Na ten moment możemy powiedzieć, że ten miks świetnie się sprawdza. Sprzedaż rozkłada się dość równomiernie na poszczególne elementy oferty. Poza tym zauważamy, że każdy z elementów konceptu „ciągnie" pozostałe. Przykładowo, klient przychodzi po gorące ekologiczne pieczywo a przy okazji korzysta z bistro i robi zakupy spożywcze - tłumaczył prezes Organic Farma Zdrowia.

Dodał, że jego sieć będzie się rozwijać w oparciu o franczyzę. - Szacujemy, że do sieci dołączy ok. 100 sklepów w ciągu najbliższych pięciu lat - zapowiedział Sławomir Chłoń.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.