Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Poradnik: Zatowarowanie sklepu w produkty mrożone

Prawidłowa ekspozycja produktów mrożonych opiera się przede wszystkim na dostępności produktów. W pierwszej kolejności na półce powinny pojawić się najlepiej rotujące produkty, cieszące się zaufaniem konsumentów - radzi Paweł Wojciechowski, dyrektor handlowy FRoSTY na Polskę i Europę Centralną.
Reklama
- Sklepy, na bazie doświadczenia sprzedawców, układają produkty albo według marek produktów, albo według kategorii produktów. Oba rozwiązania mają swoje zalety. W przypadku prezentacji obok siebie produktów jednej marki, klient może poznać jej ofertę, co zwiększa szansę na impulsywny zakup produktu innego niż wcześniej zaplanowany. Natomiast ekspozycja produktów w ramach jednej kategorii, daje konsumentowi możliwość łatwiejszego porównania składu produktów, zawartości opakowania, cen. Równocześnie, aby zawartość zamrażarki była atrakcyjna dla klientów, dobrze jest prezentować nowości produktowe, testować, które odpowiadają klientom danego sklepu. Preferencje konsumentów mogą się bowiem lokalnie różnić. W dobrze zatowarowanej bonecie, oprócz bestsellerów, na pewno powinno znaleźć się miejsce dla dań wygodnych i szybkich w przygotowaniu, jak dania gotowe, warzywa na patelnię. Będą one pomocą dla klientów szukających bazy do przygotowania bardziej skomplikowanego posiłku, jak również szybkiego obiadu. Ponadto, obserwując trendy rynkowe, polecamy zaopatrzyć zamrażarki także w szpinak w różnych odsłonach: siekany, ze śmietaną lub z sosem serowym - grono smakoszy szpinaku się sukcesywnie powiększa - opisuje Paweł Wojciechowski.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.