Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Prezes GK Specjał: Mamy wiele do zrobienia w kwestii współpracy z franczyzobiorcami

Mamy sygnały, że wielu kupców sieci Nasz Sklep ma poczucie, że jest traktowana gorzej niż sieć Livio. Nie sądzę jednak, aby wynikało to z realizowanej przez nas strategii. W sieci Nasz Sklep retro rośnie podobnie jak w Livio. Prowadzone przez nas działania dotyczą ogółu detalistów ze wszystkich sieci. Jeżeli niektórzy kupcy czują się pomijani w korzyściach, jakie im oferujemy, to jest to raczej efekt zbyt małej czasami aktywności niektórych menedżerów. Pracujemy nad tym i sądzę, że głosy niezadowolenia będą coraz rzadsze - mówi Krzysztof Tokarz, prezes GK Specjał
Reklama

Uważam, że jest bardzo wiele do zrobienia w kwestii współpracy z naszymi franczyzobiorcami. I to ze wszystkich sieci. Chodzi bowiem o to, aby obsługa Specjału zagwarantowała sklepom optymalną ofertę asortymentową w optymalnych cenach. Żeby produkt nie tylko był dostosowany do lokalnych potrzeb konsumentów, ale także żeby tzw. asortyment opiniotwórczy był dostarczany sklepom na jak najlepszych warunkach handlowych. Uzyskiwanie przez nas dobrych cen zakupu to także dbanie o marże sklepów i w konsekwencji ich rentowność. Muszą być konkurencyjne cenowo i jakościowo, a tym samym konkurencyjne na lokalnych rynkach. I nad tym musimy się pochylić, bowiem od sukcesu naszych detalistów zależą także nasze wyniki - wyjaśnia prezes.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (2)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.