Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Prezes GS Ozorków: Sklep przyszłości musi posiadać długą półkę z szyldem EKO

Wszyscy uczymy się zarządzania stoiskami z warzywami, owocami, artykułami mięsnymi i nabiałem. Brak jednak w Polsce odpowiedniej oferty świeżych produktów o walorach prozdrowotnych. Wrażliwość klienta na te cechy produktów będzie rosła wraz ze wzrostem dochodów. Sklep przyszłości musi więc posiadać długą półkę z szyldem EKO. Niestandardowe produkty lokalne powinny być magnesem dla naszych klientów - mówi Dariusz Szpakowski, prezes GS Ozorków.
Reklama

W dzisiejszych realiach przestrzeń jest cennym dobrem. Dobra lokalizacja i koszty prowadzenia sklepu to czynniki, które wymuszają efektywność zagospodarowania tej przestrzeni. Nie będzie w przyszłości miejsca na nieprofesjonalne rozwiązania. Projekt sklepu, projekty regałów, planogramy zatowarowania muszą być przygotowywane zgodnie z aktualną wiedzą i doświadczeniem. Projekt wizualizacji sklepu musi wywoływać pozytywne emocje klienta i zachęcać go do współpracy z nami - komentuje prezes GS Ozorków.

Jego zdaniem czynność zakupów nie może zająć dużo czasu i być źródłem stresu. - Stąd w nowoczesnym sklepie musimy zapewnić klientowi możliwość „chodzenia na skróty" wtedy, kiedy zależy mu na czasie. Stoiska i kasy samoobsługowe oraz odpowiednio zapakowany towar będą w tym pomagać - dodaje.

- Sklep przyszłości będzie łączyć sprzedaż internetową ze sprzedażą tradycyjną. Obecność plansz z kodami QR umożliwi robienie zamówień produktów. Przychodząc po świeże produkty klient odbierze zamówione przez Internet produkty, które sklep przygotuje. Aplikacje na urządzenia mobilne pozwolą zrobić zamówienie podczas przerwy w pracy lub odpoczynku w domu - podsumowuje.

Według naszego rozmówcy sklep przyszłości musi opierać się o profesjonalnych partnerów z zakresu logistyki, którzy pomogą poza sklepem przygotować część towaru dla konkretnego klienta. Kooperacja sklepu z lokalnymi producentami ubogaci ofertę i zaciekawi klienta. Placówka przyszłości musi być miejscem budzącym zaufanie i życzliwość klienta. Profesjonalizm i kreatywność będą niezbędne aby wygrać rywalizację z wielkimi sieciami, które dysponują ogromnym potencjałem finansowym, ale nigdy nie będą miały szansy zostać „naszym sklepem".

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.