Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Prezes Makro: Chcielibyśmy otwierać rocznie 1000 sklepów Odido

- Plany rozwoju sieci Odido mamy bardzo ambitne. Wiemy co i jak robić, żeby je zrealizować. Mamy odpowiednie środki. 1000 nowych sklepów Odido rocznie to byłaby optymalna liczba, chcielibyśmy, aby tak było. Jednak ze względu na to, że projekt jest ciągle na wczesnym etapie rozwoju trudno jest mówić o szczegółach - mówi w rozmowie z serwisami www.dlahandlu.pl oraz www.portalspozywczy.pl Sylweriusz Faruga, prezes Markro Cash&Carry Polska.
Reklama

- Aktualnie sieć Odido liczy ponad 800 sklepów. Jesteśmy obecni z tym formatem w całej Polsce, geograficzne rozmieszczenie sklepów rozkłada się prawie równomiernie. Cieszy nas fakt, ze Odido dobrze radzi sobie nie tylko tam, gdzie Makro ma silniejszą rynkową pozycję. Pokazuje to uniwersalność tego konceptu. Z drugiej strony partnerska sieć sklepów wpisuje się w nasz model działania - sklepy są w bliskiej odległości od dużych hal i od tzw. hurtowni-satelitów, jak nazywamy Makro Punkty - dodaje Sylweriusz Faruga.

Zapytany, czy kampania reklamowa zdynamizowała rozwój Odido, odpowiada: - Zdecydowanie tak, o czym świadczyć mogą zarówno rezultaty badania świadomości marki Odido jak i rezultaty biznesowe sklepów zrzeszonych w sieci. Z kampanią wystartowaliśmy dopiero w listopadzie 2011, już po osiągnięciu tzw. masy krytycznej. Zamierzamy ją kontynuować w 2012 roku, gdyż jej odbiór jest bardzo pozytywny. Reklama ma werbować nowych partnerów i zachęcać klientów do odwiedzania sklepów Odido. W stu procentach spełnia swoje funkcje.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.