Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Europejski Kongres Gospodarczy - na żywo

KATOWICE • MCK
20-22 WRZEŚNIA 2021
Reklama

Prezes Polskiej Izby Ochrony o bezpieczeństwie w sklepie

Jak mogą się zabezpieczyć przed kradzieżą małe, osiedlowe placówki, często czynne do późna, gdzie zazwyczaj pracuje jedna osoba? - Wszystko zależy od wielkości kwoty jaką może przeznaczyć właściciel na bezpieczeństwo swojego sklepu - wyjaśnia Sławomir Wagner, prezes Polskiej Izby Ochrony.
Reklama

- Najtańszym sposobem jest zainstalowanie systemu włamania i napadu (przycisk napadowy) i podłączenie do centrum monitorowania wybranej firmy ochrony wraz z zapewnieniem z jej strony reakcji załogi interwencyjnej. Rozszerzyć można o system telewizji dozorowej wraz z rejestracją obrazu. Najdrożej - zatrudnić dodatkowego pracownika lub wynająć do tego celu firmę ochrony-mowi prezes Polskiej Izby Ochrony.

- W razie napadu, generalną zasadą jest nie stawianie oporu napastnikowi, gdyż działa on z reguły pod wpływem stresu i każdy opór może eskalować z jego strony jeszcze większe zagrożenie dla obsługi sklepu i klientów. Życie jest największą wartością i nikt nam go nie zwróci. Towar czy pieniądze są do odtworzenia. Jeśli na dodatek właściciel sklepu posiada polisę ubezpieczeniową od takich zdarzeń, to minimalizuje ewentualne straty jakie może ponieść w wyniku tego typu zajść. Taką wiedzę powinien przekazać personelowi każdy właściciel sklepu. Być może należałoby także edukować, w sposób bardziej zorganizowany, właścicieli tego rodzaju obiektów - dodaje Sałwomir Wagner.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.