Produkty Grupy CHIC wchodzą do sklepów Żabka i Freshmarket

Strategicznym celem Grupy CHIC 2014-2020 jest utrzymanie i umocnienie pozycji sieci eSmokingWORLD jako lidera na polskim rynku e-papierosów w warunkach silnego otoczenia konkurencyjnego, jakim dla wszystkich polskich firm branży papierosów elektronicznych będzie wejście na rynek krajowy największych światowych koncernów tytoniowych.
- Dlatego jesteśmy obecni w sieciach sprzedaży FMCG. Dlatego realizujemy i konsekwentnie będziemy realizować strategię, która ma zapewnić promocje naszych marek i ochronę interesów wszystkich kilkuset polskich firm partnerskich sieci eSmokingWORLD - deklaruje Grupa CHIC. Jednocześnie firma podkreśla, że jest już w pełni przygotowana do prowadzenia działalności w warunkach nowych regulacji prawnych, które wynikają z uchwalonej wczoraj przez Parlament Europejski Dyrektywy Tytoniowej i będą obowiązywać w Polsce najpóźniej od 2016 roku.
Grupa CHIC jest producentem m.in. marek własnych Volish, Mild, Provog, P1, Cottien dystrybuowanych w ponad 1.000 sklepach i punktach specjalistycznych sieci eSmokingWORLD oraz blisko 100 sklepach internetowych w Europie. Od 2013 prowadzi sprzedaż e-papierosów w sieci całodobowych sklepów Orlen, Lotos, Lukoil.