Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Przedstawiciel PSD: Istniało ryzyko, że znak "Znajomy Sklep" trafi w niepowołane ręce

Zakup przez PSD prawa własności do znaku „Znajomy Sklep" to dobry krok. Istniało ryzyko, że znak trafi w niepowołane ręce - ani KZRSS, ani spółdzielnie posiadające placówki tej sieci nie były zainteresowane jego zakupem od syndyka. Gdyby znak kupił przypadkowy inwestor, nie miał by zapewne skrupułów, żeby go wykorzystać do własnych celów - mówi Wojciech Gach, przewodniczący Rady Prezesów Partnerskiego Serwisu Detalicznego.
Reklama

- W PSD wszelkie decyzje odnośnie ewentualnego wykorzystania tego znaku w przyszłości na pewno będą zapadać w porozumieniu ze spółdzielniami - zaznacza Wojciech Gach.

Pytany czy czy czeka nas kolejna fala kryzysu i jakie mogą być jego konsekwencje dla spożywczych sieci handlowych Wojciech Gach odpowiada: Na pewno odczujemy ostrożność konsumentów w kwestii zakupów, niezależnie od tego czy będzie ona spowodowana rzeczywistym spowolnieniem gospodarczym, czy tylko jego groźbą. Już same zapowiedzi kryzysu zachęcają wiele osób do ostrożniejszego przyglądania się wydatkom. Jesteśmy na to przygotowani, mamy świetne lokalizacje, poprawiamy wyniki. W takim czasie bardzo ważne jest wspólne działanie, np. w takiej grupie jak PSD i współpraca z silnym partnerem, takim jak Tradis.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.