PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Przesunięcie deserów na ladę wpływa na wzrost sprzedaży

Autor: dlahandlu.pl 18 maja 2010 10:03

Rynek deserów w proszku jest tradycyjny. Trudno mówić o znaczących zmianach w jego obrębie. - Obecny okres dla sprzedaży kisieli, budyniów i galaretek jest najgorszy. Sprzedaż spada prawie do zera. Desery w proszku są kupowane jako składniki ciast, tradycyjnie masowo pieczonych przed świętami, lub jako dodatek do deserów owocowych. A owoców jeszcze nie ma - zauważa sprzedawczyni ze sklepu osiedlowego w Brwinowie.

W tym sklepie właściciel podejmuje działania mające spowodować poprawę sprzedaży. - Przestawiliśmy kisiele i galaretki na ladę w pobliżu kasy. Nie wszystkie, żeby nie robić tłoku i bałaganu. Wybraliśmy po trzy rodzaje smakowe najlepiej się sprzedające. Po kilku dniach zauważamy lekkie drgnięcia sprzedaży. Klienci mają kisiel przed oczami, więc chętnie go biorą. Niska cena powoduje, że gdy nie możemy przyjąć zapłaty kartą (bariera 20 złotych), klienci dobierają produktów impulsowych. Poprzednio były to przeważnie gumy do żucia, teraz zdarza się, że jest to kisiel lub galaretka - twierdzi sprzedawczyni.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7807

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.