PSD: nowa nazwa i logo wpłyną na zainteresowanie i lojalność klientów
- Wspólny logotyp to konsekwencja kompletnego projektu handlowego, gdzie zakupy i sprzedaż powiązane są w jeden, logiczny system. Aktualnie przygotowujemy standaryzację wizualizacji zewnętrznej i wewnętrznej różnych formatów sklepów. Sklepy z logo Gama pojawią się na rynku wiosną 2011 roku - mówi Małgorzata Więch, członek zarządu PSD.

Fot. Adobe Stock. Data dodania zdjęcia 4 listopada 2022
Reklama
Jednolita identyfikacja placówek zrzeszonych w ramach PSD jest krokiem w stronę dalszej intensywnej współpracy i pracowania nad polityką sieci Gama. - Wprowadzenie nazwy i logo nie wpływa na zmianę współpracy PSD ze zrzeszonymi spółdzielcami, ale na pewno będzie miała przełożenie na zainteresowanie i lojalność klientów. Jednolita nazwa dla wszystkich zrzeszonych placówek w ramach PSD ma zapewnić większą rozpoznawalność sieci oraz jej konkurencyjność rynkową - wyjaśnia Małgorzata Więch.
Jej zdaniem wypracowanie wspólnej identyfikacji dla wszystkich placówek zrzeszonych w ramach PSD, to dopiero początek na drodze do stworzenia przez spółdzielnie jednolitej sieci handlowej kojarzonej przez klientów z szeroką ofertą i wysoką jakością proponowanych produktów. - Z tymi działaniami wiążemy także plany na dalszy rozwój. Chcemy jeszcze skuteczniej wspierać spółdzielców w konkurowaniu na rynku - dodaje przedstawicielka zarządu PSD.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Reklama