Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

PSH Lewiatan otworzył w I kw. 45 nowych sklepów

W Rybniku w województwie śląskim, otwarta została kolejna placówka nowego konceptu detalicznego „Lewiatan w chwilę”. W pierwszym kwartale br. Polska Sieć Handlowa Lewiatan otworzyła 45 nowych punktów handlowych.
Reklama

Kilka dni wcześniej, w Warszawie otwarto nową placówkę sieci w tradycyjnym modelu sprzedaży. Sklep przy ulicy Szeligowskiej swoją wielkością i ofertą dopasowany jest do potrzeb okolicznych mieszkańców.

Z badań firmy badawczej SW Research wynika, że konsumenci coraz świadomiej podchodzą do codziennych zakupów i chętniej zwracają się w kierunku lokalności. Pandemia dodatkowo utrwaliła ten trend. 77 procent ankietowanych potwierdziło, że oczekują obecności lokalnych produktów w swoich sklepach. 

 31 marca w Rybniku otwarta została również kolejna placówka nowego konceptu detalicznego „Lewiatan w chwilę”.  Jest to nowy rodzaj sklepów oferujących praktyczne i wygodne zakupy w ramach testowanego przez PSH Lewiatan konceptu sklepu mniejszego formatu. Pozwala on na szybkie, ale zarazem kompleksowe zakupy. Pracując nad tym projektem, sieć postawiła na bliskość i dopasowanie oferowanego asortymentu oraz świadczonych usług do potrzeb i preferencji różnych grup lokalnych klientów. Typową ofertę handlową uzupełniają zróżnicowane w zależności od potrzeb danej lokalizacji kategorie produktów gotowych, dań łatwych do przygotowania w kilka minut oraz produkty pochodzące od lokalnych dostawców.  

Polska Sieć Handlowa Lewiatan jest trzecią co do wielkości siecią handlową w Polsce i największą polską siecią franczyzową. Łączne obroty Lewiatana w 2021 r. przekroczyły 13,4 mld zł, co plasuje Sieć w ścisłej czołówce organizacji handlowych w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.