PSH Lewiatan wprowadza nową wizualizację sklepu

Polska Sieć Handlowa Lewiatan wprowadza nowe rozwiązania wizualizacyjne w swoich sklepach. Większość z nich, w tym także nowatorskie rozwiązania, została wdrożona w nowo otwartym supermarkecie Lewiatana w Morągu.
Supermarket w Morągu został zaprojektowany przez centralne biuro projektowe Lewiatana, które w centrali sieci zajmuje się kompleksowym przygotowywaniem projektów sklepów dla zrzeszanych franczyzobiorców. Wewnątrz sklepu zastosowane zostały nowe wizualizacje, kolorystyka oraz wzory tablic informacyjnych i oznaczeń branżowych.
Wdrożono również nowe rozwiązania na stoiskach ze świeżymi produktami oraz alkoholami. Innowacją jest zainstalowany w dziale mięsno-garmażeryjnym piec konwekcyjno-parowy
Przeczytaj także:
z funkcją wędzenia. Dzięki niemu konsumenci mogą zakupić gotowe do spożycia, jeszcze ciepłe wyroby doskonałe na obiad dla rodziny. Z kolei na stoisko owoce-warzywa został zaprojektowany specjalny regał z regulacją nachylenia półek ekspozycyjnych. W dziale z pieczywem – dzięki doświetleniu i nowoczesnym regałom wypiekane na miejscu pieczywo oraz ciastka są lepiej wyeksponowane.
W ofercie supermarketu w Morągu klienci znajdą szeroki wybór produktów regionalnych, między innymi sery, wyroby z mleka koziego, wędliny od lokalnych producentów. Są one wyraźnie oznaczone na półkach sklepowych. Od regionalnych dostawców pochodzą również warzywa i owoce.
Przeczytaj także:
W sklepie został zainstalowany także nowoczesny system chemii dozującej. Zbiorniki z koncentratami chemicznymi dawkują ją, mieszając z wodą, a uzyskany preparat wykorzystywany jest do maszyn czyszczących. Usprawnia to pracę pracownikom oraz optymalizuje dezynfekcję powierzchni użytkowych.
Całkowita powierzchnia supermarketu w Morągu wynosi 520 mkw., handlowa – 350 mkw. Placówka zlokalizowana jest na ul. Waryńskiego 3/2. Sklep funkcjonuje w ramach spółki regionalnej Lewiatan Orbita w Olsztynie – jednej z szesnastu spółek regionalnych Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- Pt 21:39 Wiceprezes PFR: Subwencje dla 728 firm w tamach Tarczy Finansowej PFR 2.0
- Pt 20:46 Resort Sprawiedliwości chce urealnienia stawek akcyzy dla wszystkich...
- Pt 19:42 Tommy Hiliger ogłasza konkurs na projekty społeczne
- Pt 19:34 Prezes NBP zapowiada banknot o nominale 1000 zł
- Pt 19:31 Gowin: Wyłączenie z tarcz branżowej i finansowej karą dla firm łamiących...
- Pt 19:30 Badanie: W Polsce w każdej sekundzie wyrzucane do kosza są blisko 153...
- Pt 19:22 Dyrektor PIE: Opłata cukrowa zazwyczaj powoduje mniejszą konsumpcję produktów...
- Pt 19:08 Mondelez: Przez pandemię spadła sprzedaż produktów impulsowych
-
Aplikacja Vika pomoże prowadzić zdrowy styl życia
-
Tesco Polska wygrywa w sądzie spór o tytuł prawny do centrum handlowego
-
MS przygotowuje regulacje rynku franczyzy
-
Plastikowa rewolucja w sieciach: kula u nogi czy szansa na poprawę wizerunku?
-
Związkowcy rozmawiają z prezydentem. Chcą szczepionek dla pracowników handlu...
-
W Szwecji transakcje gotówkowe stanowią tylko 1 proc. Polska pójdzie tą drogą?
- 1 Kwarantanna narodowa od 28 grudnia. Ograniczenia w funkcjonowaniu galerii...
- 2 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 3 Dino zmierzy się z kryzysem wizerunkowym?
- 4 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 5 Wiceprezes CH Blue City: Tak źle jeszcze nie było. Galerie potrzebują pilnego...
- 6 Ekspedientka Dino w maseczce z antyrządowym hasłem
-
Szymon Piduch odchodzi z rady nadzorczej Dino
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
-
2020 rok w handlu: Branża będzie odrabiała straty przez kilka lat
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
-
Max
35,98
-
Śr
23,11
-
Min
14,40
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.