Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Rabat Detal: inwestujemy w formułę twardej franczyzy

- Składa się na to przygotowanie całej technologii oraz wycena inwestycji, jej realizacja, czyli wizualizacja sklepu, ustawienie regałów, dobranie optymalnej wielkości urządzeń chłodniczych i mroźniczych, ułożenie asortymentu w sposób efektywny pod kątem sprzedaży i marży, zarządzanie cenami, organizowanie akcji promocyjnych oraz wdrożenie systemu sprzedażowego - mówi Waldemar Wagan, dyrektor generalny Rabat Detal.
Reklama
- Twarda franczyza pozwala na dokonywanie zakupów z magazynu centralnego, w którym zamówień dokonuje się poprzez system. W naszych magazynach można zaopatrzyć sklep we wszystkie produkty: art. spożywcze, nabiał, mrożonki, alkohole, owoce-warzywa, mięso- wędliny. W ramach programu porwadzimy również szkolenia dla pracowników - dodaje dyrektor sieci.

Sieć sklepów spożywczych Rabat Detal planuje kolejne otwarcia placówek zarówno w formule twardej, jak i miękkiej franczyzy. Chce się rozwijać w
każdym z regionów, w których jest obecna, szczególnie dużą dynamiką wykazuje się region dolnośląski i wielkopolski.

Rabat Detal należy do Grupy Eko Holding.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum