Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Rabat Detal zmienia wizualizację

Sieć Rabat Detal stawia na nowe rozwiązania w zakresie aranżacji wnętrz. Do tego ostatnie miesiące były rekordowe jeśli chodzi o nowe otwarcia sklepów. Wkrótce Rabat chce mieć punkty w całej Polsce - informują Wiadomości Handlowe.
Reklama

Jak informują Wiadomości Handlowe na koniec 2014 roku sieć skupiała 989 sklepów różnych formatów, a w całym minionym roku przystąpiło do niej aż 235 placówek. Rabat stawia teraz na lepszą wizualizację, ma własną projektantkę wnętrz, która pomaga działającym w sieci i przystępującym do niej sklepom w aranżacji sali sprzedaży, z wymianą mebli i zmianą kolorystyki wnętrza włącznie.

Poza tym obecnie wdrażany jest nowy projekt Top 25. Aby wziąć w nim udział, franczyzobiorca musi np. podpisać umowy ze wskazanymi przez centralę dostawcami, sprzedawać wyroby marki własnej, aktywnie uczestniczyć w konkursach czy akcjach promocyjnych. W zamian może kupować towar w preferencyjnych cenach i liczyć na zniżki np. na nowe meble. Zapewni też sobie udział w targach i akcji „Wakacje z Rabatem” promującej najlepszych zagranicznymi wyjazdami.

Więcej www.wiadomoscihandlowe.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum