PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Reklamy i obniżka cen zwiększają sprzedaż produktów najlepiej

Autor: dlahandlu.pl 10 czerwca 2010 10:34

Loga Teraz Polska czy Produkt Roku mają w założeniu twórców zachęcać kupujących do wybranych towarów. - Nie zauważyłem takiego zjawiska, te znaczki są nieistotne dla moich klientów. Dla nich najważniejsza jest cena. Jeżeli postawię obok siebie porównywalne produkty w różnych cenach większość klientów wybierze tańszy. Dlatego nie zwracam uwagi zaopatrując sklep na te oznaczenia - informuje właściciel sklepu w Grodzisku Mazowieckim.

 

Według handlowca lepiej sprawdza się reklama telewizyjna. - Widząc coś na ekranie klienci są w stanie kupić to od razu. Ostatnio kilka
osób pytało o fiksy do gołąbków. Myślę, że to po reklamie telewizyjnej, bo fiksów na półce mam kilkanaście a klienci jakby uparli się na ten jeden rodzaj. Inna sprawa, że to nowy rodzaj. Może starsze się opatrzyły - zastanawia się sprzedawca.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO



OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7969

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    3,99

  • Śr

    3,09

  • Min

    2,89

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.