Rynek tradycyjny ważny dla producentów piwa

Autor: portalspozywczy.pl 19 października 2010 15:16

Rynek tradycyjny przez kolejne lata będzie stanowił bardzo istotną dla producentów piwa część handlu. Waga, szczególnie wolumenowa, będzie się jednak przesuwała w kierunku handlu nowoczesnego - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Paweł Piwowar, wiceprezes ds. sprzedaży i dystrybucji w Carlsberg Polska.

Carlsberg deklaruje, że zależy mu na wzmocnieniu handlu tradycyjnego. Dlatego producent piwa zaangażował się w projekt podnoszenia kwalifikacji właścicieli i pracowników niezależnych sklepów detalicznych pod nazwą Akademia Umiejętności Eurocash. Ma on zwiększyć efektywność placówek i zahamować spadek udziału handlu tradycyjnego w obrotach żywnością. - Leży to w naszym interesie, ponieważ ten kanał jest dla nas jedną z ważnych dróg dotarcia do konsumenta - podkreśla Paweł Piwowar.

Przyznaje równocześnie, że sprzedaż piwa rośnie dziś zdecydowanie szybciej w handlu nowoczesnym niż w tradycyjnym. - Trudno przewidzieć, jak sytuacja rozwinie się w przyszłości. Należy obserwować co dzieje się na rynku i wyciągać z tego wnioski - uznaje wiceprezes Carlsberg Polska.

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8526

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    0,39

  • Śr

    0,30

  • Min

    0,23

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.