Rzemieślnicze cukiernie coraz popularniejsze wśród konsumentów
Z roku na rok rośnie świadomość Polaków jako konsumentów, dlatego też chętniej wybieramy produkty wytwarzane metodami rzemieślniczymi zamiast tych produkowanych masowo. Taki trend widoczny jest między innymi w branży cukierniczej.
Produkty wytwarzane rzemieślniczo to przede wszystkim przywiązywanie wagi do jakości używanych w produkcji składników, co przekłada się na wysoką jakość produktu końcowego. Właściciele takich cukierni zazwyczaj mają swoich sprawdzonych dostawców, którzy od lat dostarczają świeże składniki. Ma to oczywiście swoje przełożenie na cenę, zazwyczaj wyższą niż w przypadku efektów produkcji masowej. Jednak ich niepowtarzalny wygląd i smak w pełni rekompensują wydatek. Do charakterystycznych cech firm rzemieślniczych należy zaliczyć także niewielką w porównaniu do innych skalę produkcji. – Mała skala produkcji potrafi być zaletą, ponieważ dzięki niej możliwe jest eksperymentowanie i próbowanie nowych rozwiązań z minimalnym ryzykiem dla biznesu. Dzisiaj, kiedy wiele produkujących masowo firm chwali się „tradycyjnymi recepturami”, to właśnie współcześni rzemieślnicy dzięki wysokiej wiedzy są źródłem innowacji i początkiem wielu rynkowych trendów – wyjaśnia Urszula Stępniak, właścicielka pracowni cukierniczej Słodki Muffin.
Do charakterystycznych cech cukierni rzemieślniczych należy zaliczyć także indywidualne podejście do klienta. W przypadku produkcji rzemieślniczej, przed stworzeniem wypieku trwają bowiem długie rozmowy z klientem, aby poznać jego potrzeby i preferencje. Możliwa jest pełna personalizacja zamówienia, zarówno pod względem wyglądu, jak i składu.

- Nd 19:16 Sfinks złożył w sądzie wniosek o zatwierdzenie układu
- Nd 14:11 Ekspert: Maseczki powinny być w cenach urzędowych
- Nd 13:03 Rzecznik MŚP: Młode firmy mogą skorzystać z pomocy wz. z zamknięciem...
- Nd 12:12 Bezobsługowy sklep Zinu Shop ruszył w Krakowie
- Nd 10:43 W lutym możliwy lekki spadek stopy bezrobocia
- Nd 10:40 W niedzielę sklepy zamknięte
- Sb 16:55 AI, big data, biometria, chmura - trendy, które zyskują na znaczeniu
- Sb 15:00 Grupa Piotr i Paweł: Sąd oddalił zażalenia na zatwierdzenie układów
-
Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
-
Vollmart, nowa marka hard dyskontów w Polsce. Co na to Walmart?
-
ZPPHiU: Rząd wspiera galerie handlowe kosztem polskich przedsiębiorców
-
Castorama zamiast Tesco w Starogardzie Gdańskim
-
Pracownicy handlu będą musieli nosić maski typu FFP2 i FFP3?
-
W tym roku Sweet Gallery otworzy w Polsce 180 nowych punktów
- 1 Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
- 2 SPAR otrzyma do 25 mln euro pożyczki z EBOiR, m.in. na restrukturyzację PiP
- 3 SPAR rusza z kampanią promującą polskich dostawców
- 4 Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
- 5 Podatek cukrowy zmienił ceny w sklepach: Podrożała nie tylko cola...
- 6 2,5 mld euro sprzedaży Spar Group
-
Ostatni dzwonek na Tarczę 2.0. PFR wyjaśnia wątpliwości
-
GieldaRolna.pl: docieraj do odbiorców z sektora rolno-spożywczego
-
15 odpowiedzi na 15 pytań o tarczę 2.0 PFR
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
- Mieszkanie, Koronowo, Bukowa, 60.35 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Legionowo, Ks. Płk. Jana Mrugacza, 62.00 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Ostróda, Wyszyńskiego, 41.00 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Katowice Osiedle Paderewskiego-Muchowiec (Dolina Trzech Stawów), 63.56 m², sprzedam mieszkanie
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.