PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Sami Swoi: Dobre lokalizacje ważniejsze niż liczba otwarć

Autor: Marta Ogonek, dlahandlu.pl 16 lipca 2010 07:44

Sami Swoi: Dobre lokalizacje ważniejsze niż liczba otwarć

Od początku roku do sieci sklepów spożywczych Sami Swoi dołączyło około 10 nowych sklepów. - W tej chwili sieć skupia ponad 60 placówek. Prowadzimy rozmowy z kolejnymi przedsiębiorcami - mówi w rozmowie z portalem dla handlu.pl Janusz Pogorzelec, kierownik ds. rozwoju sieci.

Janusz Pogorzelec wyjaśnia, że sieć starannie dobiera parterów. - Nie chodzi o samą ilość sklepów, ale o pozyskanie perspektywicznych lokalizacji. A to musi potrwać. Chcemy stworzyć przystępującym do sieci dobre warunki, a by ich o tym przekonać, dajemy możliwość podpisania porozumienia obowiązującego przez okres trzech miesięcy. Gdy jego termin minie, można bez konsekwencji zrezygnować z dalszej współpracy. W tej chwili współpracujemy na tych zasadach z dwoma sklepami. Wszystko wskazuje na to, że pozostaną w sieci - dodaje Janusz Pogorzelec.

Sami Swoi to działająca od połowy 2008 roku franczyzowa sieć sklepów detalicznych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7665

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.