PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Satysfakcja sprzedawców z pracy podnosi obroty sklepu

Autor: dlahandlu.pl 17 czerwca 2010 15:14

Z raportu firmy Delloite na temat właściwego szkolenia pracowników handlu wynika, że 5 proc. wzrost satysfakcji sprzedawcy przekłada się na 1,3 proc. zadowolenia klienta, a to z kolei powoduje wzrost obrotu sklepu o 0,5 proc.

Taką sytuację da się osiągnąć tworząc poprawne realcje w miejscu pracy. Pracownicy mający kontakt z klientem powinni być szkoleni, by mogli klientom doradzić, zasugerować wybór, czy rozwiązać wątpliwości dotyczące produktu. Szkolenia powinny koncentrować się na tworzeniu pozytywnych relacji z klientami. Jednak, aby były one efektywne w sklepie muszą panować poprawne relacje między kierownictwem a pracownikami, oparte na wymianie informacji i poszanowaniu. Zdaniem ekspertów taka strategia w dłuższej perspektywie przynosi efekty, bo pracownicy czują się bardziej związani z pracą, biorą mniej dni wolnych, wykonują swoje obowiązki rzetelniej i entuzjastyczniej obsługują klientów.

Jak wynika z badań Deloitte koszyk zakupowy rośnie o 39 proc. na skutek właściwej obsługi klienta, w której uczestniczy aktywny, zadowolony i kompetentny sprzedawca. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7589
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    5,49

  • Śr

    3,69

  • Min

    2,39

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.