Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Scorpios chce dotrzeć z winami Sophia do małych sklepów

Firma Scorpios chce zainteresować popularnymi niegdyś winami Sophia szerokie grono konsumentów w Polsce i dotrzeć nawet do najmniejszych sklepów zarówno w mieście jak i na wsi – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Andrzej Kolasa, dyrektor zarządzający firmy Scorpios, która jest właścicielem znaku Sophia.
Reklama

- Wszyscy zdajemy sobie sprawę z tego, jak wielkim sentymentem polscy konsumenci darzą wina Sophia. Cieszy nas bardzo fakt, iż z badań konsumenckich wynika, że markę znają i cenią nie tylko klienci w przedziale wiekowym 40-60 lat, lecz również reprezentanci młodego pokolenia 20-30 lat - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Andrzej Kolasa, dyrektor zarządzający firmy Scorpios.

- Chcemy, żeby naszymi winami zainteresowali się klienci z szerokiego przekroju społecznego, a jest to możliwe tylko wtedy, gdy Sophia dotrze do nawet najmniejszych sklepów zarówno w mieście jak i na wsi. Takie właśnie możliwości daje silnie rozbudowana baza dystrybucyjna Grupy Eurocash – mówi również dyrektor Scorpios.

Więcej na portalspozywczy.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.