Sieć Chorten liczy 1220 sklepów

Na przełomie stycznia i lutego Polska Grupa Sklepów Spożywczych Chorten powiększyła się o kolejne placówki detaliczne. Dołączyły do niej kolejne sklepy z województwa podlaskiego, warmińsko-mazurskiego i mazowieckiego, ale szczególnie widoczna jest aktywność w regionach łódzkim i kujawsko-pomorskim.
Obecnie z Chortenem działa dokładnie 1220 sklepów w kraju, które korzystają z warunków wynegocjowanych u producentów i dystrybutorów przez białostocką centralę dla całej grupy. W ciągu 10 ostatnich dni podpisano aż 7 umów ze sklepami partnerskimi w województwie łódzkim i 5 – w kujawsko-pomorskim. Wywodząca się z Podlasia inicjatywa samych właścicieli sklepów rozszerzyła się już na łącznie 9 województw.
- W województwach tych jesteśmy stosunkowo niedawno, a mimo to udaje nam się szybko przekonać detalistów do korzyści płynących ze współpracy w ramach naszej grupy partnerskiej. W Łódzkim działamy od 2015 roku i mamy tam aż 91 sklepów. Z kolei w Kujawsko-Pomorskim rozpoczęliśmy budowanie struktur od września minionego roku, a na chwilę obecną podpisaliśmy już 13 umów partnerskich – mówi Sylwia Olechno, dyrektor generalny Grupy Chorten.
Przeczytaj także:
Niektórzy właściciele podpisują umowy od razu na kilka sklepów, tak jak choćby w przypadku firmy Fantom z Łodzi, która posiada trzy punkty handlowe wchodzące pod skrzydła Chortenu.
- Jeśli chodzi o województwo łódzkie, to jeszcze w lutym planowane jest zawarcie kolejnych porozumień partnerskich. Zakładam, że w najbliższych miesiącach przekroczymy liczbę stu placówek na tym obszarze – dodaje Radosław Kwiatkowski, dyrektor regionu łódzkiego w Grupie Chorten.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- Cz 21:06 Amazon: Chcemy wnieść nową jakość
- Cz 20:19 Eksperci: telepraca wpłynie na wzrost dzietności w Europie
- Cz 19:52 Prezes AB InBev: nawyk picia piwa w domu pozostanie po złagodzeniu restrykcji
- Cz 19:49 Amazon krytykowany za wycofanie książki polemizującej z 'ideologią...
- Cz 19:34 Listonic: Lidl, Biedronka i Auchan wśród najpopularniejszych sieci handlowych
- Cz 19:08 Supeco zastąpił Carrefour Market w Czechowicach-Dziedzicach
- Cz 17:56 Cofix - koncept kawiarni, który rozwija się na polskim rynku
- Cz 17:50 300 nowych produktów żywnościowych wprowadzono do małych sklepów
-
Biedronka walczy w UE o soki Riviva
-
Założenia kodeksu: Franczyzobiorca będzie mógł rozwiązać umowę za 3...
-
Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
-
Quiosque ucieka przed skutkami pandemii do Grupy Immobile
-
Vollmart, nowa marka hard dyskontów w Polsce. Co na to Walmart?
-
Rossmann otworzył 1500. drogerię. Sieć zainwestowała dotychczas 1,16 mld zł
- 1 PRCH: Potrzebujemy handlowych niedziel, można to pogodzić z przestrzeganiem...
- 2 Anna Prymakowska w zarządzie OEX E-Business. Wcześniej kierowała zarządem...
- 3 Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
- 4 SPAR otrzyma do 25 mln euro pożyczki z EBOiR, m.in. na restrukturyzację PiP
- 5 SPAR rusza z kampanią promującą polskich dostawców
- 6 LPP podwaja powierzchnię w Fashion Lab
-
GieldaRolna.pl: docieraj do odbiorców z sektora rolno-spożywczego
-
15 odpowiedzi na 15 pytań o tarczę 2.0 PFR
-
Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.