Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Sieć dobrewina.pl stawia na rozwój w większych miastach

Sieć sklepów winiarskich dobrewina.pl, bazująca na własnym imporcie win, szuka franczyzobiorców. Zainteresowani współpracą powinni dysponować lokalem o powierzchni 30-40 mkw. oraz kapitałem w wysokości 35 tys. zł. Najbardziej pożądane lokalizacje to zdecydowanie większe miasta - Wrocław, Trójmiasto, Lublin, Łódź, Bydgoszcz.
Reklama

- Sklepy są niskonakładowe, a w nich najważniejsze są wina oraz doradztwo fachowego sprzedawcy. Franczyzobiorcom zapewniamy szkolenie, profesjonalną opiekę i pomoc oraz narzędzia wspomagające sprzedaż i prowadzenie sklepu. Oferta asortymentowa jest ciągle aktualizowana, tak by była atrakcyjna jakościowo i cenowo (już od fazy doboru wina do naszej oferty zwracamy uwagę na jakość wina i na stosunek jakości do ceny). Oprócz sprzedaży detalicznej w naszych sklepach, jesteśmy wyspecjalizowani w dostawach do domów, biur, organizowaniu degustacji oraz przygotowaniach prezentów świątecznych i okolicznościowych - wyjaśnia Wojciech Przybylski, dyrektor biura ds. rozwoju sieci franczyzowej.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum