PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Sieć Hitpol wprowadza program lojalnościowy

Autor: dlahandlu.pl 20 września 2010 10:05

FHU Hitpol wprowadza program lojalnościowy pod nazwą "Programie Dobrego Klienta", skierowanym do klientów detalicznych sieci sklepów Hitpol. Jego celem jest dostarczenie konsumentom możliwości uzyskania nagród rzeczowych w wyniku robienia zakupów w sklepach sieci, które przystąpiły do programu.

Uczestnicy programu dokonując zakupów w sklepach Hitpol uzyskują punkty. Każde jednorazowo wydane na zakupy pełne 10 zł oznacza uzyskanie jednego punktu. Z zakupów premiowanych w Programie wyłączone są papierosy oraz doładowania telefonów komórkowych. Hitpol dopuszcza możliwość przyznawania bonusowychnpunktów (np. za zakupy określonych produktów czy marek). Każdorazowo produkt
lub marka będą odpowiednio w tym celu oznaczone na półce sklepowej.

Karty na wniosek klientów będą wydawane nieodpłatnie. Program będzie trwał od 17 września br. do 31 grudnia 2011 roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO



OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7510
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    4,99

  • Śr

    3,63

  • Min

    2,98

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.