Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Europejski Kongres Gospodarczy - na żywo

Digitalizacja i cyfryzacja

PRZEJDŹ DO STRONY TRANSMISJI
KATOWICE • MCK
20-22 WRZEŚNIA 2021
Reklama

Sieć Kefirek wprowadza do oferty produkty ekologiczne

Małopolska sieć sklepów na początku czerwca rozpoczęła współpracę z największym dystrybutorem ekologicznych produktów w Polsce, firmą Biofuturo Trade Sp. z o.o. Produkty ekologiczne znalazły się w 18 krakowskich Kefirkach oraz w placówkach w Oświęcimiu i w Myślenicach.
Reklama

Nowy asortyment to przede wszystkim propozycja dla tych klientów, którzy poszukują ekologicznych produktów najwyższej jakości do tej pory dostępnych głównie w małych sklepach specjalistycznych oraz większych hipermarketach.

Oferta produktów bio została opracowana na podstawie profilu konsumentów i charakterystyki całej sieci sklepów Kefirek. - Sukces z wprowadzenia oferty produktów ekologicznych do szerokiej oferty, jaką ma Kefirek jest silnie uzależniony od odpowiedniego jej dopasowania do profilu konsumentów, ich upodobań, przyzwyczajeń oraz średniej wartości koszyka zakupowego. Asortyment obejmuje przede wszystkim najlepiej rotujące ekologiczne produkty niskoprzetworzone z ziaren zbóż i warzyw. Blisko 50 indeksów z których już mogą wybierać małopolscy klienci sklepów to m.in. ekologiczne kasze, mąki, makarony, mieszanki płatków śniadaniowych i musli oraz przetwory warzywne  mówi Grzegorz Maliszewski, marketing and PR manager Biofuturo Trade Sp. z o.o.

Trzon oferty stanowią produkty pod marką własną Biofuturo oraz produkty czeskich marek Biolinie i Bioharmonie. Na półce znalazły się również napoje zbożowe włoskiej marki IsolaBio, ciastka polskiej firmy Ekoprodukt i polskie makarony bio firmy Malwa.

Wprowadzeniu produktów do sieci towarzyszą również szkolenia dla obsługi i kierowników wszystkich placówek, które posiadają ofertę eko. Prowadzone przez Biofuturo szkolenia dotyczą właściwości produktów ekologicznych, głównych idei rolnictwa ekologicznego oraz unijnych rozporządzeń z nim związanych znajomość głównych idei rolnictwa ekologicznego, przełoży się bezpośrednio na budowanie świadomości konsumentów.

Firma Biofuturo zadbała również o to by produkty były odpowiednio wyeksponowane w ofercie sklepu. W każdej placówce regał został wyróżniony specjalną nadstawką oraz voblerami z unijnym logo rolnictwa ekologicznego. Wsparcie marketingowe to również przygotowana przez Biofuturo dla sieci Kefirek ulotka informacyjna zawierająca podstawowe informacje o rolnictwie ekologicznym.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.