Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Spar będzie namawiać swoich franczyzobiorców do rezygnacji z jajek “trójek”

Spar rekomenduje swoim franczyzobiorcom rezygnację ze sprzedaży jajek z chowu klatkowego. Sieć chce by do 2025 roku jaja „trójki” całkowicie zniknęły ze sklepów z logo Spar, jednak ostateczna decyzja należy do właścicieli.
Reklama

- Mając na uwagę warunki hodowli kur będziemy zachęcać swoich franczyzobiorców, aby do 2025 roku całkowicie zrezygnowali ze sprzedaży jajek z hodowli klatkowych, zastępując je jajkami z chowu innego niż klatkowy (ściółkowy czy wolny wybieg) – informuje Spar.

- Klienci sieci coraz bardziej świadomie dokonują wyborów zakupowych zwracając baczną uwagę zarówno na zdrowotne właściwości nabywanych produktów, jak i na etyczne aspekty hodowli zwierząt - dodaje.

-Będąc siecią opartą o partnerskie zasady współpracy nie wprowadzamy w związku z tym nakazu zaprzestania sprzedaży jaj z chowu klatkowego, a formę rekomendacji, pozostawiając ostateczny wybór właścicielom sklepów, jednocześnie uczulając ich na problematykę warunków chowu. Liczymy na świadomy wybór swoich partnerów, zgodny z przedstawionymi rekomendacjami – oznajmia Spar.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum