Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Spar skupia się na budowaniu lojalnej franczyzy. Słoneczko przedsionkiem do utwardzenia systemu

GK Bać Pol oprócz konceptu Spar rozwija również sieć mniejszych sklepów Słoneczko. Format miękkiej franczyzy liczącej około 400 sklepów jest „przedsionkiem" do przejścia na franczyzę utwardzoną. - Do Słoneczka zapraszamy właścicieli sklepów, którzy nie znają systemów franczyzowych dostępnych na rynku - wyjaśnił podczas VII FRSiH Robert Paździor, prezes zarządu Spar Polska.
Reklama

Robert Paździor podkreślił, że pod marką Spar działa na świecie prawie 13 tys. sklepów, zatem jej wyróżnik to na pewno silny brand. Jest to marka z ponad 80-letnią historią. - Obecnie skupiamy się na budowaniu lojalnej franczyzy. Mamy w Polsce trzy formaty. Po skokowym roku 2012 i 2013 zaczynamy coraz bardziej walczyć na jakość usług dla franczyzobiorcy. Partnerzy potrzebują przede wszystkim wsparcia. Kompetencja franczyzodawcy powinna polegać na opiece nad partnerem. Będziemy zatem stawiać na jakość biznesu franczyzowego. Nasz cel to ponad 1000 sklepów w ciągu 10 lat, ale chcemy przy tym dawać bezpieczeństwo naszym partnerom i dbać o to, aby ich biznes był rentowny - powiedział panelista.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (2)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.