Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Spar zmienia zasady programu lojalnościowego. Chce przekonać klientów do częstszych zakupów

1 października firma Spar Polska wprowadza zmiany w programie lojalnościowym „Karta Stałego Klienta SPAR”. Zmiany będą dotyczyły zasad naliczania punktów, katalogu nagród oraz terminu ważności zebranych punktów.
Reklama

Nowy regulamin zakłada, że klienci otrzymają punkt za każdą wydaną złotówkę w przypadku osiągniętego progu minimalnych zakupów, który będzie określany indywidualnie przez każdy sklep. Poszerzono również katalog nagród, który zawierać będzie m.in. więcej drobnego sprzętu AGD oraz artykułów dla dzieci. Zmieni się także termin ważności punktów – został on wydłużony do 24 miesięcy, aby uczestnicy programu lojalnościowego mieli więcej czasu na zebranie punktów na nagrody o wyższej wartości.

– Jesteśmy przekonani, że zmiany wprowadzone w programie lojalnościowym „Karta Stałego Klienta SPAR” przekonają klientów do częstszych zakupów w naszej sieci -  mówi Michał Zych, dyrektor marketingu sieci detalicznych GK Bać-Pol.

Zgodnie z regulaminem programu „Karta Stałego Klienta SPAR” z naliczania punktów wyłączone są wyroby alkoholowe i tytoniowe.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum