Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Specjał zmniejszy liczbę marek sklepów w grupie

- Liczba marek sklepów w naszym portfolio jest na pewno za duża. W najbliższym czasie, systematycznie będziemy tę liczbę zmniejszać. Po jednej marce z każdej sieci będziemy chcieli przekształcić w markę wiodącą - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Krzysztof Tokarz, prezes Grupy Kapitałowej Specjał.
Reklama
To się już powoli dzieje, jednym z szyldów, na które mocno stawiamy jest Livio. Livio będzie naszym priorytetem. Jednak ciągle ważna będzie dla nas np. marka Sieć34, która ma bardzo silną pozycję na Pomorzu. Nie ma planów aby ją zmieniać. W firmie Nasz Sklep wiodącym brendem jest sieć Nasz Sklep - wyjaśnia Krzysztof Tokarz.

- Otwarcie 4000. placówki pokazuje potencjał rozwoju naszej sieci franczyzowej, która rośnie coraz dynamiczniej. W 2017 r. nasza sieć będzie liczyła nie 4000, ale 10000 sklepów. Ten strategiczny plan dla naszej grupy chcemy wykonać nie tylko poprzez rozwój organiczny - co byłoby trudne - ale także dokonując kolejnych przejęć działających już sieci handlowych. Prowadzimy rozmowy na ten temat. I takie przejęcie wkrótce może nastąpić. Jednocześnie systematycznie realizujemy wyznaczone na rok obecny cele związane z rozwojem organicznym naszych sieci handlowych. Co niezwykle dla nas ważne, przekroczyliśmy zakładane na pierwsze półrocze plany otwarć sklepów w tzw. twardej franczyzie - dodaje.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.