Społem chce przekonać klientów do kupowania polskich produktów
22 października rusza ogólnopolska akcja organizowana przez Stowarzyszenie PEMI, pomysłodawcę akcji „590 powodów, dla których warto kupować polskie produkty”. W blisko 1000 sklepów Społem w całej Polsce, zostanie przeprowadzona kampania edukacyjna, mająca na celu objaśnienie konsumentom korzyści wynikających z kupowania polskich produktów, a także wytłumaczenia jak rozpoznawać polskie produkty na sklepowych półkach.
To właśnie z braków w wiedzy ekonomicznej przeciętnego konsumenta zrodził się pomysł na akcję „590 powodów, dla których warto kupować polskie produkty". Stowarzyszenie PEMI - działające non-profit - podkreśla w nim, że wybieranie polskich produktów ma pozytywny wpływ na życia każdego z nas. - Wydając złotówkę na polski produkt, do rodzimej gospodarki w formie pensji, emerytur, funduszy, z powrotem wraca nawet 60 groszy. Wydając natomiast złotówkę na produkt zagraniczny wraca do nas raptem około 20 groszy. To znaczna różnica - tłumaczy Januszewski.
Stowarzyszenie postanowiło więc zorganizować kolejną akcję edukacyjną, mającą zachęcić do zwracania uwagi na pochodzenie produktu i tłumaczącą korzyści wynikające z wybierania rodzimych wyrobów. Razem z polską siecią Społem, w blisko tysiącu sklepów w całej Polsce, zostanie przeprowadzona akcja edukacyjna.
- Jako największa i najstarsza - blisko 150 letnia - polska sieć handlowa czujemy się w obowiązku wspierać takie inicjatywy. To okazja, by podkreślić całkowicie polskie pochodzenie sieci Społem. To także szansa, by uświadamiać Polakom, że kupowanie polskich produktów, w polskich sklepach, wpływa pozytywnie na zamożność naszego społeczeństwa - mówi Ryszard Jaśkowski, zastępca Prezesa Społem .
W punktach Społem zostaną rozwieszone plakaty informujące o korzyściach wynikających z kupowania polskich produktów. Każdy klient otrzyma również przy kasie ulotkę, pokazującą jak rozpoznać polski produkt.
Nazwa akcji 590 powodów, by kupować polskie produkty, bezpośrednio nawiązuje do kodów kreskowych, którymi oznaczone są polskie produkty. Numer widniejący na kodzie każdego wyrobu stworzonego w Polsce rozpoczyna się od liczby 590. To pierwszy krok do tego, by rozpoznać polski produkt. Kolejnym krokiem przy czytaniu etykiety wyrobu powinno być sprawdzenie kraju wytworzenia produktu. Jeżeli na opakowaniu napisane jest „Polska" oraz oznaczony jest on kodem zaczynającym się od liczby 590 wtedy mamy pewność iż mamy do czynienia z rodzimym produktem.

-
rick 2013-10-18 15:26:46
Brawo,ktoś wreszcie uświadamia Polakom jak ważne jest ,aby wspierać polskie produkty i polskie sieci handlowe.Oby tylko ta akcja nie była jednorazowa,bo świadość naszego społeczeństwa w tym temacie jest marna i ganiają do zagranicznych dyskontów,a podatki i zyski wypływają do innych krajów!!!!
- Cz 20:27 Kaufland: Redukcja wynagrodzenia wpływa negatywnie na morale załogi. Stawiamy...
- Cz 20:22 Setki majtek wysłano do premiera Francji. Sklepy z bielizną żądają zniesienia...
- Cz 19:09 Rekordowa liczba transakcji na rynku parków handlowych
- Cz 18:18 8 mld euro na cyfryzację firm
- Cz 18:17 Minister rozwoju: odmrażanie gospodarki trzeba rozpocząć po majowym weekendzie
- Cz 17:17 Sprzedaż detaliczna wyraźnie powyżej oczekiwań rynku
- Cz 15:39 Ponad połowa Warszawiaków robi zakupy spożywcze online
- Cz 15:24 Polomarket rozwija usługi mobilne
-
Leroy Merlin kupiło piąty sklep po Tesco
-
Braki kadrowe w pandemii. Jak z tym problemem radzi sobie Żabka?
-
E-commerce znów młodym rynkiem. LPP tworzy własny software house
-
QUIOSQUE przenosi sklepy z galerii handlowych do hoteli
-
Do 2030 r. parki handlowe mogą stanowić 28 proc. rynku
-
Sukces lodów Ekipy "Friza" zaskoczył producenta. Youtuberzy mają dziś potężną...
- 1 Marta Florczak w zarządzie Lidl Polska. Przechodzi z Auchan
- 2 Zwolnienia grupowe w Tesco Polska. Ponad 1200 pracowników na liście
- 3 Tesco znów zwalnia
- 4 Wasz Sklep Spar o współpracy ze stacjami paliw: Nadszedł właściwy czas na...
- 5 Poseł PiS: Za 350 zł można zrobić zakupy na ... cały miesiąc
- 6 Leroy Merlin kupiło piąty sklep po Tesco
-
Wydajność i technologia - na tym opiera się Biedronka w 2021 roku
-
Dokąd zmierza hurt? Eurocash i Specjał zatrudniają specjalistów
-
JOKR chce dostarczyć zakupy w 15 minut. Tworzy darkstores
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.