PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Społem Sokółka: mocna pozycja na rynku wynikiem zintegrowanych działań

Autor: Marta Ogonek, dlahandlu.pl 21 lipca 2010 07:48

Społem Sokółka: mocna pozycja na rynku wynikiem zintegrowanych działań

Podczas gdy eksperci donoszą o coraz słabszej pozycji lokalnych sieci handlowych, PSS Społem Sokółka udowadnia, że dzięki dobremu zarządzaniu można osiągnąć bardzo dobre wyniki. - Składa się na to cały zespół działań wszystkich zaangażowanych w to przedsięwzięcie. Jednym z nich było na pewno wyłamanie się z tradycyjnych struktur Społem , podjęcie współpracy z Grupą Handlową Emperia i działanie w PSD - mówi w rozmowie z serwisem dla handlu.pl Zbigniew Ganzke, prezes PSS Społem Sokółka

W nowej strukturze Spółdzielnia funkcjonuje już 8 lat. Dzięki temu sieć ma dobre warunki zakupowe. Stworzyła także własne logo i nazwę - Jaskółka. Jak mówi prezes Ganzke przez ten czas udało się wyrobić zrzeszonym w niej sklepom markę i zdobyć zaufanie klientów.

- Udało się nie tylko dzięki współpracy z Emperią. To również efekty takich działań, jak odpowiednie przeszkolenie i weryfikacja pracowników, wdrożenie nowoczesnych rozwiązań (usieciowienie, centralne zarządzanie półką, kontrola i nadzór towaru), a także monitoring rynku i działania promocyjne. Klientów przywiązujemy do siebie także poprzez promocje gazetowe i weekendowe oraz programy lojalnościowe, które cieszą się bardzo dużą popularnością. Nie bez znaczenia są również działania wizerunkowe - m.in. reklama, sponsoring imprez sportowych. Z konkurencją wygrywamy również elastycznością (w sensie decyzyjnym - kontakty z dostawcami) oraz ofertą (artykuły świeże). Ale gwarancją sukcesu jest przede wszystkim dyscyplina handlowa w obrębie sieci - podkreśla Zbigniew Ganzke.

W sieci Społem Sokółka funkcjonuje aktualnie 13 sklepów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7952

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.