PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Sprzedaż czekolady gorzkiej rośnie

Autor: dlahandlu.pl 26 maja 2010 09:31

Spożycie produktów czekoladowych jest sezonowe. Wpływa na to także zwyczaj obdarowywania się słodkimi upominkami. W ostatnim czasie zwiększa się zainteresowanie czekoladą gorzką.

- Klienci kupują ich najwięcej w okresie świąt, zaś w okresie letnim najmniej. Związane jest to m.in. z upominkami oraz zwiększoną konsumpcją. Zwłaszcza Boże Narodzenie powoduje zwiększone zainteresowanie czekoladą, która kupowana jest jako prezent na Mikołajki oraz jako dodatek do paczki pod choinkę - informuje sprzedawczyni ze sklepu na warszawskim Mokotowie.

Czekolady można podzielić według różnych sposobów. Podstawowym jest podział na czekolady mleczne, deserowe, białe i gorzkie.

- Kupujący od lat pozostają wierni znanym i sprawdzonym smakom, zdecydowanie preferują czekolady mleczne, ale z roku na rok spożywa się coraz więcej gorzkiej odmiany. Bardzo popularne są czekolady nadziewane. Ostatni pojawia się wiele nowych smaków, jednak bezkonkurencyjna jest czekolada truskawkowa. Najczęściej po czekoladę sięgają ludzie młodzi, do 30 roku życia - zauważa sprzedawczyni.

Najwięcej czekolady sprzedaje się wg danych Nielsena w supermarketach i średnich sklepach spożywczych. Klienci często kupują również w małych sklepach spożywczych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7770

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    1,69

  • Śr

    1,67

  • Min

    1,57

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.