Sprzedaż napojów alkoholowych wzrosła w Kolporterze aż o 70 proc.

- Oczywiście, wpływ na to miała nowa stawka akcyzy, ale nie tylko. W 2013 roku znacząco powiększyliśmy asortymentowo naszą ofertę, pozyskaliśmy też nowych odbiorców i dostawców. Na wzrost sprzedaży wpłynęły także czynniki zewnętrzne, np. konsolidacja firm handlowych na rynku - dodaje.
Wśród alkoholi z oferty Kolportera w minionym roku największa wartościowo była sprzedaż wódek czystych, potem wódek smakowych oraz whisky.
Kolporter jest największym dystrybutorem prasy i jednym z największych dystrybutorów towarów FMCG w naszym kraju. Oferuje kompleksową obsługę punktów handlowych i sieci sprzedaży oraz świadczy usługi logistyczne i reklamowe. Spółka zbudowała największą w Polsce, zlokalizowaną w sklepach detalicznych, sieć terminali do sprzedaży doładowań prepaid. Kolporter jest właścicielem ponad 950 saloników prasowych, w tym ponad 140 salonów Top-Press.