PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

SPS Handel w ciągu roku wprowadził ponad 50 produktów marki własnej

Autor: dlahandlu.pl 6 października 2010 07:53

SPS Handel w ciągu roku wprowadził ponad 50 produktów marki własnej

Asortyment marek własnych w sieci Zielony Market jest systematycznie rozbudowywany. - Traktowany jest przez nas globalnie, zatem produkty pod naszymi markami można spotkać w wielu sklepach na terenie całej Polski - mówi Mariola Dmochowska, dyrektor handlowy SPS Handel, operatora Zielonych Marketów.

- W ciągu ostatniego roku wprowadziliśmy ponad 50 pozycji asortymentowych z kategorii: słodycze, kawy, owoce i warzywa konserwowe, konserwy rybne, produkty garmażeryjne, przetwory zbożowe, oleje i oliwy. Jesteśmy w trakcie prac nad kolejnymi produktami w nowych kategoriach asortymentowych. Również "Moja marka", czyli nasz "stary" produkt zyskała nową szatę graficzną - dodaje nasza rozmówczyni.

- Marki własne produkujemy w 10 krajach w różnych częściach świata. Poszukujemy wyrobów najwyższej jakości, co doceniają nasi klienci. W niektórych kategoriach np. wafli sprzedaż pod naszą marką stanowi w naszej sieci ponad 50 proc. sprzedaży produktów tego typu. Jest to dla nas argument przemawiający za ciągłym rozwijaniem asortymentu marki własnej - podsumowuje Mariola Dmochowska.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7859
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    5,49

  • Śr

    4,61

  • Min

    3,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.