Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Stock Polska: Konsumenci coraz częściej sięgają po alkohole premium

Stock Polska ocenia, że w branży alkoholowej wyraźnie maleje segment tańszych alkoholi czystych. Konsumenci śmielej sięgają po marki top premium - mówi Ewa Markiton, marketing manager Stock Polska.
Reklama

- Ostatni rok potwierdza, że Polacy coraz częściej sięgają po alkohole premium. Większą uwagę skupiają na produktach jakościowych, bardziej ekskluzywnych - z górnych półek cenowych. To tzw. trend premiumizacji i wszystko wskazuje na to, że w najbliższych latach na trwałe zagości on w branży alkoholowej – mówi Ewa Markiton, marketing manager Stock Polska.

- Jednocześnie wyraźnie maleje segment tańszych alkoholi czystych. Konsumenci po prostu śmielej sięgają po marki top premium – tam, rozsądna cena jest także adekwatna do bardzo dobrej jakości produktu. Przykładem jest Amundsen – wódka czysta, która odpowiednio schłodzona odsłania swój niepowtarzalny smak. Sprzedaż tego trunku z roku na rok jest wyższa. To efekt połączenia unikalnych składników, krystalicznie czystej wody oraz powolnego procesu filtracji w temperaturze poniżej 0 o C. Ponadto duże znaczenie w tej chwili ma również opakowanie –  butelka trunku Amundsen ma wyjątkowy design, gdyż do złudzenia przypomina bryłę lodu - dodaje.

Mówi też, że Stock Polska obserwując rynek i zachowania konsumentów skupi się w najbliższych latach na doskonaleniu oferty alkoholi smakowych, a także oferty w segmencie premium oraz na wzornictwie opakowań. - Obserwujemy dynamiczny rozwój segmentu alkoholi smakowych - mówi Ewa Markiton.

więcej na portalspozywczy.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum