PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Stoisko z prasą nie wymaga nakładów a generuje zyski

Autor: dlahandlu.pl 21 kwietnia 2010 09:53

Według pracowników sklepu MarkPol na Pradze-Południe w Warszawie stoisko z gazetami generuje dość znaczy, jak na tę kategorię produktów, przychód. - Najlepiej sprzedają się programy telewizyjne, dzienniki i poradnikowe pisma dla kobiet. Ofertę mamy bardziej rozbudowaną, ale droższych tytułów zamawiamy mniej, niektórych tylko kilka sztuk. Wtedy zazwyczaj sprzedajemy wszystkie egzemplarze - mówi pracownica sklepu.

Stoisko z prasą stoi tuż przy kasach. - Klienci interesują się tytułami stojąc w kolejce. Taka sytuacja prowokuje do sięgnięcia po gazetę i decyzję o zakupie. Dzienniki najczęściej kupują stali klienci, którzy przychodzą na zakupy wcześnie rano. Około godziny 17 zostają nam już tylko pojedyncze sztuki - mówi nasza rozmówczyni.

Eksperci przekonują, że warto poświęć prasie nieco przestrzeni. Utworzenie stoiska z prasą nie wymaga bowiem nakładów finansowych ze strony właściciela sklepu. Gazety są przekazywane przez dystrybutorów w komis, a rozliczenie za towar następuje po jego sprzedaży. Nie trzeba się też martwić o przeterminowaną prasę. Jej odbiór bierze na siebie dostawca. Od niego można również bezpłatnie, na czas trwania współpracy, dostać regał do ekspozycji gazet.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7665

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    19,99

  • Śr

    17,72

  • Min

    12,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.