PARTNER PORTALU

Strategia Organic Farma Zdrowia przynosi efekty. Rekordowa sprzedaż w marcu

Autor: dlahandlu.pl 12 kwietnia 2018 15:02

W marcu 2018 roku, Grupa Organic Farma Zdrowia osiągnęła rekordową sprzedaż wynoszącą blisko 10 mln zł. W przypadku spółek Organic Farma Zdrowia i Eko-Wital, wyniki marca - wzrost sprzedaży odpowiednio o 18 proc. i 23 proc. rdr - pokazują, że podjęte w 2017 roku, kosztowne decyzje i działania, przynoszą długo oczekiwane, wyśmienite wyniki - poinformowała spółka w raporcie.

Jak czytamy w raporcie, wyniki spółki są efektem realizowanej z pełną konsekwencją, nowej strategii, której kluczowymi elementami były i są: zwiększenie kompetencji i motywacji pracowników całej sieci delikatesów; pełna rewitalizacja sklepów dla jeszcze lepszej ekspozycji produktów, zwłaszcza świeżych, a szczególnie warzyw i owoców. W 2017 roku dokonano pełnej rewitalizacji aż 12 delikatesów, a w 2018 roku planowane jest zrewitalizowanie wszystkich, pozostałych delikatesów
„starego typu”.

W listopadzie ub.r., otwarty został pierwszy w Polsce i w Europie Środkowo-Wchodniej (włączając Austrię) market ekologiczny o powierzchni blisko 500 mkw. Lokal mieści się w Warszawie, w biurowcu Q22 na ul. Jana Pawła II róg Grzybowskiej. Spółka już planuje otwarcie kolejnych marketów w Warszawie oraz największych miastach Polski.
Oprócz marketu zostały w ub.r. otwarte jeszcze dwa inne sklepy (w Europlexie na ul. Puławskiej, w Warszawie oraz w Tarnowskich Górach przy ulicy Fińskiej 53), które - między innymi, dzięki powierzchni ponad 100 mkw. każdy - realizują bardzo dobre, zgodne z oczekiwaniami wyniki
sprzedaży - podaje Organic Farma Zdrowia.

- Zarząd z całą konsekwencją prowadzi działania mające na celu zamykanie trwale nierentownych sklepów, aby nie obciążały one przyszłych wyników spółki i nie obniżały płynności gotówkowej. W 2017 roku zamknięto 5 sklepów, a na początku 2018 roku jeszcze 3 - czytamy w komunikacie.

Ponadto spółka zwiększyła skalę wprowadzania nowych, wyłącznie ekologicznych produktów oraz przyspieszyła wymianę produktów nierotujących. 
OFZ (wzorem włoskich sklepów NaturaSi) rozpoczęła także projekt promocyjny, redukcji cen na wybrane, najbardziej powszechne produkty.

Z początkiem marca, Organic Farma Zdrowia uruchomiła powiększone z 67 mkw. do ponad 100 mkw., całkowicie zrewitalizowane delikatesy w Galerii Bałtyckiej. Przez 2 miesiące przebudowy i rewitalizacji Delikatesów, sprzedaż była realizowana z tymczasowego stoiska w galerii.
Spółka zakończyła także działalność delikatesów - nie przedłużając umowy najmu - w Galerii Katowickiej. Zarząd podjął taką decyzję ze względu na fakt, że wyniki sklepu nie były zgodne z oczekiwaniami. W Aglomeracji Śląskiej Spółka posiada obecnie 3 sklepy: w centrum handlowym Silesia, w Gliwicach przy ulicy Raciborskiej 1 oraz w Tarnowskich Górach przy ulicy Fińskiej 53.

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9269

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    9,99

  • Śr

    7,15

  • Min

    6,49

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.