Świąteczna muzyka nie może zmęczyć personelu sklepu

Autor: dlahandlu.pl 15 grudnia 2010 10:50

Przed świętami w większości sklepów można usłyszeć muzykę tematycznie związaną z Bożym Narodzeniem. Jakub Jabłonka, prezes firmy Spin Media zajmującej się audiomarketingiem radzi, by nie przesadzić z natężeniem świątecznych dźwięków - mogą znużyć personel sklepu.

- To personel jest na pierwszej linii frontu i ma największy wpływ na decyzje zakupowe klientów. Warto więc nie zamęczać pracowników od początku grudnia kolędami i przysłowiowymi „dzwoneczkami". Personel musi być przed wszystkim rześki, energiczny, a nie zmęczony wciąż powtarzającym się motywem muzycznym. To wpływa na atmosferę pracy. Staramy się więc nastrój świąteczny stopniować - tłumaczy nasz rozmówca.

Jednocześnie zauważa, że firmy coraz wcześniej korzystają z tzw. świątecznych pakietów. - Zaczyna się już pod koniec listopada - mówi Jakub Jabłonka. I dodaje, że w doborze muzyki, nie tylko przed świętami, ale w ogóle, ważne jest jej dostosowanie do charakteru placówki. - Inaczej gramy w Praktikerze, gdzie muzyka ma dodawać energii do zakupów, a inaczej np. w salonach SPA Dr. Ireny Eris, gdzie potrzebny jest relaks i wyciszenie.
Spin Media współpracuje też z sieciami spożywczymi, m.in. Stokrotką i Delimą.

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6231
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    21,16

  • Śr

    17,13

  • Min

    12,84

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.