PARTNER PORTALU

Terminale bezprzewodowe skracają czas przyjmowania płatności

Autor: dlahandlu.pl 9 listopada 2010 10:23

Z założenia terminal płatniczy musi spełnić kilka funkcji. - Przede wszystkim wymogi bezpieczeństwa - osłony na klawiaturę, szyfrowanie danych, zabezpieczenia przed włamaniem. Ważna jest szybkość transakcji. Dodatkowo terminal musi być przygotowany na długotrwałą, bezawaryjną pracę - tłumaczy Dawid Brzozowski z firmy REA Card.

- Problemy z terminalami mogą się zdarzyć, ale odpowiedni dobór sposobu komunikacji może bardzo ułatwić i usprawnić ich pracę. Wiele punktów handlowych posiada analogowe modele PSTN, czyli urządzenia wpięte do linii telefonicznej. Dokonywane w ten sposób transakcje trwają stosunkowo długo i dodatkowo blokują numer na czas przyjmowania płatności - nie ma wówczas możliwości jednoczesnej pracy kilku urządzeń. Można ten problem rozwiązać instalując terminal TCP/IP, czyli internetowy lub model GSM/GPRS, który komunikuje się bezprzewodowo - wyjaśnia Dawid Brzozowski.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7428

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.