Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Topaz na rynku od 25 lat: Ponad 100 sklepów, 2500 pracowników, trzecie centrum logistyczne w planach

Kiedy w 1993 roku Zbigniew Paczóski, obecny właściciel sieci sklepów TOPAZ, otwierał pierwszą placówkę handlową w Sokołowie Podlaskim zdaje się nie sądził, że przez kolejne lata uda się zbudować silną, rozpoznawalną markę, która będzie skutecznie rywalizować na rynku z podmiotami z kapitałem zagranicznym. Po prawie 25 latach istnienia sieć sklepów TOPAZ tworzy ponad sto supermarketów (sklepy własne i sklepy działające na podstawie umowy franchisingowej) w czterech województwach wschodniej i centralnej Polski.
Reklama

Tak prężny rozwój sieci nie byłby możliwy bez właściwej logistyki i floty. TOPAZ posiada obecnie dwa centra logistyczne o łącznej powierzchni prawie 25 000 mkw. realizujące dostawy w systemie 24-godzinnym, z których jeden dystrybuuje wyłącznie artykuły spożywczo-przemysłowe, drugi tylko produkty świeże – nabiał, wędliny, mięsa, owoce i warzywa. Dzięki takiemu poziomowi organizacji pracy sieć TOPAZ nie zwalnia tempa, otwiera kolejne punkty handlowe i stawia sobie kolejne cele - w najbliższych miesiącach przystąpi również do budowy nowoczesnego centrum logistycznego o powierzchni magazynowej przekraczającej 40 000 mkw. Choć najważniejszym trzonem działalności firmy są sklepy spożywcze, TOPAZ posiada także własne stacje benzynowe, punkty gastronomiczne „Top Drive”, browar restauracyjny „Brofaktura”, centra ogrodowe, parki handlowe, inwestycje deweloperskie, własny zakład rozbioru drobiu i ciastkarnię „Natalia i Szymon”, zatrudniając przy tym już prawie 2500 osób.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum