Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Tyskie wspiera sprzedaż, organizując konkurs dla detalistów

1 marca rozpoczną się działania wizerunkowe i prosprzedażowe piwa Tyskie z udziałem: Zbigniewa Bońka, Luisa Figo i Marco van Bastena pod nazwą „Chcemy kibicować!". Od marca na detalistów i właścicieli lokali gastronomicznych czekają liczne aktywności handlowe. Działania te połączone z akcjami skierowanymi do konsumentów oraz szeroko zasięgową kampanią reklamową w telewizji, prasie, radio i Internecie mają pomóc detalistom zwiększyć zyski w gorącym okresie przed i w czasie największego piłkarskiego święta w kraju.
Reklama


W kampanii silny akcent postawiono na wsparcie punktów sprzedaży i gastronomii. Tyskie zaoferuje specjalnie przygotowane mechanizmy, nastawione na zwiększenie rotacji produktu i obustronne generowanie zysku.
Już w marcu na sklepowych półkach pojawi się promocyjny pack „7+1". Jednocześnie do właścicieli sklepów dotrą materiały POS z wizerunkiem Zbigniewa Bońka, Luisa Figo i Marco van Bastena. Oprócz intensywnego wsparcia sprzedaży, Tyskie przygotowało dla detalistów konkurs z nagrodami „Tyskie - Widocznie Najlepsze!". Mogą wziąć w nim udział wszyscy właściciele sklepów handlu tradycyjnego i nowoczesnego. Zadaniem uczestników będzie zadbanie o jak najlepszą widoczność marki w sklepie. Punktowane będą m.in.: udział Tyskiego na sklepowych półkach, przestrzeganie standardów ekspozycji marki w firmowych lodówkach oraz dbanie o stałą dostępność schłodzonego piwa. Wszystkie punkty zostaną zaopatrzone w specjalnie zaprojektowane materiały POS. Konkurs potrwa do końca kwietnia. Zwycięzcy wyłonieni przez komisję zostaną nagrodzeni kuponami Sodexo o wartości do 3000 złotych.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.