Tyskie wspiera sprzedaż, organizując konkurs dla detalistów

W kampanii silny akcent postawiono na wsparcie punktów sprzedaży i gastronomii. Tyskie zaoferuje specjalnie przygotowane mechanizmy, nastawione na zwiększenie rotacji produktu i obustronne generowanie zysku.
Już w marcu na sklepowych półkach pojawi się promocyjny pack „7+1". Jednocześnie do właścicieli sklepów dotrą materiały POS z wizerunkiem Zbigniewa Bońka, Luisa Figo i Marco van Bastena. Oprócz intensywnego wsparcia sprzedaży, Tyskie przygotowało dla detalistów konkurs z nagrodami „Tyskie - Widocznie Najlepsze!". Mogą wziąć w nim udział wszyscy właściciele sklepów handlu tradycyjnego i nowoczesnego. Zadaniem uczestników będzie zadbanie o jak najlepszą widoczność marki w sklepie. Punktowane będą m.in.: udział Tyskiego na sklepowych półkach, przestrzeganie standardów ekspozycji marki w firmowych lodówkach oraz dbanie o stałą dostępność schłodzonego piwa. Wszystkie punkty zostaną zaopatrzone w specjalnie zaprojektowane materiały POS. Konkurs potrwa do końca kwietnia. Zwycięzcy wyłonieni przez komisję zostaną nagrodzeni kuponami Sodexo o wartości do 3000 złotych.