PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Usługi dodatkowe budują przewagę konkurencyjną

Autor: Marta Ogonek, dlahandlu.pl 6 lipca 2010 07:44

Usługi dodatkowe budują przewagę konkurencyjną

Możliwość uregulowania rachunków, doładowania telefonu czy też energii są czynnikiem przewagi konkurencyjnej. - Choć nie generują dużych zysków, bo marża wynosi jedynie 6-10 proc. (przeciętna to 18,5 proc.) to stanowią wartość dodaną. Klient ma poczucie, że o niego dbamy proponując takie usługi - uważa Stanisław Tunkiewicz, prezes PSS Społem w Olsztynie.

Prezes Społem zauważa jednak rosnącą popularność w korzystaniu z usług dodatkowych. - Oferujemy je od trzech lat, na początku miesięczny zysk wynosił kilkaset złotych, teraz jest to około 12 tys. zł. To wciąż mała skala popularności, ale dynamika przekroczyła 1000 proc. Oznacza to, że klient przełamują powoli swoją nieufność, a tym samym utwierdzają nas w przekonaniu, że warto im taki pakiet zaoferować - dodaje nasz rozmówca.

PSS Społem Olsztyn prowadzi aktualnie 47 sklepów na terenie województwa warmińsko-mazurskiego.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7593
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.