Vita Idea planuje dalsze powiększanie sieci i inwestycje w systemy informatyczne

Autor: dlahandlu.pl 21 lutego 2011 07:38

Vita Idea planuje dalsze powiększanie sieci i inwestycje w systemy informatyczne

- Obecnie sieć Rosa zrzesza 89 sklepów. Główne obszary działań spółki Vita Idea w 2011 r. to m.in. dalsze powiększanie liczby sklepów należących do sieci, ale nie za wszelką cenę. Liczy się jakość sklepów a nowi kupcy muszą się utożsamiać z koncepcjami rozwoju sieci - mówi w rozmowie z portalem dlahandlu.pl Filip Tadeusiak, prezes zarządu Vita Idea Sp. z o.o.

Ponadto w bieżącym roku sieć planuje rozwój i standaryzację systemów informatycznych w sklepach i w centrali spółki. Ma to na celu:
usprawnienie przepływu informacji pomiędzy sklepem a biurem spółki oraz usprawnienie zarządzania sklepem poprzez generowanie informacji biznesowych wspomagających i optymalizujących codzienne decyzje każdego kupca. - Chcemy również dalej rozwijać system EDI wspomagający wymianę informacji pomiędzy dostawcą a sklepem oraz wdrożyć indywidualny portal informacyjny na stronach www
dla każdego kupca zawierający analizy biznesowe i sprzedażowe dla danego sklepu - wyjaśnia prezes spółki.

Firma Vita Idea Sp. z o.o. właściciel sieci sklepów spożywczych Rosa została założona 14 maja 2008 r. przez grupę 29 kupców, którzy dzięki doświadczeniu jakie zdobyli przez lata prowadząc własne sklepy detaliczne stworzyli jedną z największych łódzkich sieci handlowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6846

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    4,15

  • Śr

    2,66

  • Min

    2,38

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.