Vita Idea: w wakacje wzrost sprzedaży w sklepach w miejscowościach turystycznych

Ta prawidłowość nie dotyczy sklepów położonych w miejscowościach turystycznych np. w Pęczniewie. - Tam ze względu na walory turystyczne podczas trwania wakacji zwiększa się koszyk zakupowy. To samo zjawisko towarzyszy sprzedaży w weekendy. Ogólnie w całej sieci zmienia się asortyment produktów, który podlega on sezonowym wahaniom. Kładziemy duży nacisk na produkty świeże, dbamy o nowalijki owoców i warzyw. Wspieramy promocyjnie napoje, wody oraz lody. Ponieważ nasze sklepy to w większości prywatne firmy rodzinne szybko reagujemy na zmieniające się potrzeby naszych klientów i dostosowujemy asortyment do ich oczekiwań - wyjaśnia Dariusz Flisikowski.
Grupa działająca pod zielonym brandem ,,Rosa" istnieje od maja 2008 roku. Z początku w jej skład wchodziło 21 kupców, ale w ciągu niespełna roku jej rozmiary znacznie się powiększyły. Plany spółki zakładają zarówno rozwój organiczny na terenie dotychczasowego działania tzn. województwa łódzkiego, jak również pozyskiwanie strategicznych partnerów w innych regionach Polski. Siecią sklepów zarządza spółka Vita Idea.