W delikatesach mięsnych powinno być ok. 300 indeksów wędlin

Autor: portalspozywczy.pl 7 grudnia 2010 19:05

- Segment delikatesów mięsnych jest bardzo ważny. Ja zawsze traktowałem go, jako pole doświadczalne - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Zbigniew Nowak, prezes ZM Nowak.


Kierowniczki poszczególnych sklepów należących do sieci składają prezesowi Nowakowi raporty, w których informują m.in. o odczuciach wyrażanych przy kasie przez konsumentów. - Klient jest najważniejszy. Kto tego nie zrozumie, nie przetrwa - mówi Zbigniew Nowak. - Dzisiaj oczekiwania konsumentów odnośnie sklepów mięsnych są zupełnie inne niż w latach wcześniejszych. Poziom indeksów w dobrym sklepie powinien oscylować ok. 300 pozycji wędliniarskich i 100 mięsnych. Klient musi mieć wybór - podkreśla.

Jako problem prezes ZM Nowak wskazuje sytuację, w której mięso wieprzowe jest wpierw pakowane w zakładzie a następnie rozpakowywane przez ekspedientkę w sklepie przed włożeniem do lady. - Niestety, zamiast oznaczyć mięso, jako np. produkt lepszej jakości; zamiast dać klientowi zapakowany wygodnie produkt, który można łatwo zanieść do domu, musimy pozbawić mięso opakowania. Dlaczego? To kwestia mentalności polskiego konsumenta - tłumaczy Zbigniew Nowak. - W ocenie klienta, to co zapakowane jest droższe a przede wszystkim nieświeże - dodaje.

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6081
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.